drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Bara för att.

Kategori: Fejskonst

Jag har hörrt många som verkligen inte vill bli fotade underifrån för att det är så osmickrande anser dem. Därför kände jag att det var min plikt att undersöka hur det kändes att bli fotad underifrån. Inget speciellt, inte smickrande kanske, men jag känner mig inte speciellt avskräckt. 
 

Jag borde inte göra saker i upprört tillstånd. Dock brukar jag bli upprörd när jag håller på med saker, utan förvarning. Som till exempel när jag kör bil, då tar jag ut all ilska och frustration på gaspedalen. När jag noppade ögonbrynen så råkade jag i dimman av min upprördhet attackera dem med pincetten och nopprade bort en hel del strån jag inte brukar förvisa. Så dumt men så sant. Det är nog mest jag som ser det, men jag är ändå tacksam över att de växer ut.

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Åh. Vad fint det här sminket var, jag gillar att det inte var så mycket om du förstår. Och det vita i kontrast med det svarta utan att någon färg kommer emellan. Ja, här försöker man låta smart och liknande... Det är fint iallafall!
    Och Vino gör som vanligt ett fantastiskt jobb med att pryda dina läppar, applåder, applåder.

    Svar: Tack! Jag gillar vitt på ögon, i ögon, ÖVERALLT RUNT OCH I OCH PÅ ÖGONEN. Ja, det får mig att känna mig som en isdrottning. Vino min älskade vino. <3
    Linnea Lidbom

    2012-12-04 | 22:54:54

Kommentera inlägget här: