drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Deep Sleep.

Kategori: Experiment.

The body shop har en Deep Sleep serie som jag fick ett par prover på när jag var där idag. Ty mina sömnproblem driver mig till vansinne på grund utav att det orsakar att min ångest ökar något ofantligt, som att om den vanliga dosen inte var nog. I alla fall, jag har hört gott om dessa produkter och tänkte i min desperata hjärna att nu testar vi ALLT. De jag fick prov på var Deep Sleep comforting milk bath float och Deep Sleep Peaceful body moisturaiser (vilka jävla långa namn..) och nu har jag testat. Jag har ju inte sovit än för att jag har bara hunnit med badet och insmörjningen af kropp. Hittills har jag dock fått huvudvärk, när jag gnuggade in det vita klägget i min varma hud. Mer om detta i morgon när jag förhoppningsvis fått lite Deep Sleep! (förutsatt att den där sömnen inte blir så djup att jag sover i en vecka, det hade varit något det mannar!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: