drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Ex.

Kategori: Allmänt

Det här med ex. Jag har inget ex. Men jag har en känsla av att alla har ex. I alla fall känns det så när varenda man jag möter inte kommit över sitt ex. Oavsett hur länge sedan det var sedan de gjorde slut. Det gör mig ledsen. På så många sätt. Det gör mig ledsen å deras vägnar, speciellt om det var jättelängesedan de var ihop, det låter så pissigt jobbigt. Det gör mig ledsen å mina vägnar för att det innebär att oavsett om jag vill vara med dem så får jag inte det för dem, och jag hittar sällan folk jag diggar på det sättet. Det gör mig till och med ledsen å exets vägnar, men jag vet inte riktigt varför, kanske tänker att de inte kommit över varandra eller något. Det gör mig ledsen å deras tidigare relations vägnar, att det inte fungerade. Allt blir helt enkelt väldigt ledsamt, och jag känner mig väldigt dissad. 

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Men å andra sidan är det ens erfarenheter som är grunden till vem man är. Dom som ännu inte är över sina ex kanske går igenom personlighetsrelaterade förändringar för tillfället.

    JAG VET INTE VAD JAG SÄGER LÄNGRE. I GAVE IT A TRY.

    Svar: Det är okej, lägg dig ner, andas. Jag skulle råda dig till att hålla dig borta från fläktar och kameror den närmsta tiden.
    Linnea Lidbom

    2012-12-04 | 22:43:27

Kommentera inlägget här: