drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Grinchen.

Kategori: Fejskonst

Gröna fucking ögonbryn. Hell yes. Jag har velat ha det länge nu men har inte haft något bra grönt smink för ändamålet. Idag fick min vackra eyedust India agera grinchen på ögonbrynen mina. Jag älskar't! Annars har jag guld, vitt, och en liten gnutta rosa idag. Lite juligt! Här om dagen vann jag en auktion på tradera, white cake eyeliner från make up store. Jag hoppas att den dimper ner i min brevlåda snart. Jag är inte så förtjust i att använda svart eyeliner tillsammans med en mörk sminkning. Därför tror jag på att vitt är rätt. Jag kände mig så jävla duktig när jag för första gången använde min miniräknare (det är ingen miniräknade) för att betala något jag vunnit på tradera. Tidigare har jag använt mig av min far i rädsla för detta. Nu är jag mogen nog att göra det själv. Tänk vad händig man är. När jag fått den ska jag brassa på med India på ögonlocken och slänga på vit eyeliner. I mitt huvud är det skitsnyggt. Vi får väl se hur jag lyckas helt enkelt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: