drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Håll käften ungjävlar.

Kategori: Allmänt

Vi har nya grannar. Barn. BARN TILL GRANNAR. VARFÖR? Självklart har jag rummet som vätter mot deras hus. Självklart måste jag sova med öppen fönster för att kunna sova. Självklart ska de ha så jävla roligt på morgonen. Självklart ska min hund inte ha koll på att det är barn som låter, och därför börja skälla då och då. JAG ÄR SUR. Vem vill vakna till barnläten? Vem vill vakna? Nej. Nu ska jag dricka te, kasta arga blickar över till de jävla barnen som har så jävla roligt och försöka överleva den här dagen.

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Ja, fy tusan för klingande barna-skratt och fina barndomsminnen, inget sånt skit här inte!
    ...Bittra tanter vid arton års ålder.

    Svar: Nej usch. De förstör min morgon! Jag behöver sova, för att jag är tillräckligt dålig på det redan...
    Jag trodde att tanter tyckte om barn. Kanske inte 18åriga tanter...
    Linnea Lidbom

    2012-12-04 | 22:33:40

Kommentera inlägget här: