drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

John Blund.

Kategori: Fejskonst

Jag känner mig som en kvinnlig version av John Blund, alternativt en isdrottning, eller som en kvinnlig version av de issnubbarna i Thor. Mest John Blund kanske, på grund utav mina helt underbart irriterande sömnproblem. Jag har lustigt nog aldrig haft blåa ögonbryn innan, de är mycket mörkare än vad jag är van vid men jag är säkert på att det inte är sista gången jag har det! Självklart med glitter, nästan lite stjärnhimmelaktigt. De får mig att tänka på nattmössor. Jag använde en stackars halvt bortglömd stump eyeliner som jag förr använde flitigt, dock till ögonen. Jag tycker faktiskt om min superbilligah&mpalett men vill nog införskaffa mig lite mer skuggor och annat smink på mellandagsrean, LJUST OCH VITT SKA DET VARA. Och glitter, såklart. Nu har jag vittsilveraktig skugga och någon lustig lila jag insett att jag inte riktigt förstått mig på tidigare men nu har jag insett att den är najs. Läpparna blev nerkletade med high tech lighter Stardust. SKITBRA primer btw. Tur att jag läste det på någon blogg, jag kan inte fatta att jag har levt utan primer tidigare. Galenskap. Jag gillar att man faktiskt fortfarande ser mina fräknar! Jag gillar dem, trots att de mest syns på sommaren men nu verkar de i alla fall vilja synas på bild. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: