drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Julklappar.

Kategori: Jul.

Julklappar jag fick igår! Så nöjd. Älskar varenda en av dem. Fick även pyjamasbyxor som jag ska byta storlek på (MINA BEN ÄR FÖR KORTA). Samt presentkort på make up store, åhléns city och tehuset. Är så stammis på tehuset att de visste vem jag var när min far beskrev mig, höhö. Trots att vi inte har plats med alla mina fina koppar i vårt skåp så ska jag envist köpa en till från tehuset. Deras koppar är en dröm. Jag och mor ska på dubbeldejt med mellandagsrean i morgon, då utförs årets klädshopping, bytning av mina otroligt tjusiga pyjamasbyxor samt utnyttjande av presentkort. Jag som blir yr i bollen av folk och shopping kommer att vara lite död efter det. Då behöver jag i alla fall inte köpa några kläder resten av året! Jag känner mig taktisk i mitt tänkande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: