drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Mitt ansikte.

Kategori: Fejskonst

Testade min vita microshadow idag igen. Jag tror att det är min primer som gör att det inte riktigt blir som jag vill ha det med just den. Har budat på en ny primer som jag hoppas på är bättre med matta skuggor. Den har jag nu har skimmer i sig så jag hittar på i min hjärna att det ska bli någon bråk mellan matt och skimmer. Aja, jag var uppenbarligen inte på humör för en enda seriös bild. Ska försöka hitta julklappar i dag. Något i alla fall. Jag har några idéer som kräver att jag använder mina händer och skapar: Hoppas bara att jag hinner med det. Och orkar. Jag är inte klar med ett av min brors armband ännu. Det var jävligt segt att göra med så jävla många trådar. Hade varit lättare om jag inte fick skavsår på fingrarna...
    Jag och min mor har bytt puderborstar, det gör mig glad. För att min förra sög för puder, och hon använder den hon hade till rouge och den fungerade inte bra för det. Så nu har jag en som är jättebra för puder och hon en som är bättre för rouge. Woho. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: