drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Nyårsläger.

Kategori: Allmänt

I morgon ska jag gå upp alldeles för tidigt för att åka på nyårsläger. Oas. På något sätt känns det skönt. På andra sätt känns det skrämmande. Jag är väl inte den mest sociala personen i hela universum när det gäller nytt folk. Inte alltid den trevligaste heller i de situationerna. Mycket folk är inte min grej. Dock tycker jag om att smyga omkring med en bok eller en stickning kring folkmassorna. Skippa smågruppsmöten och morgonmöten för att sova istället. Jag ska packa någon gång mellan nu och natt. Jag älskar mina nya fina pyjamasbyxor, och i natt ska jag försöka få till så att jag och mina muminlakan (som jag fick i förrgår när mor insåg att de glömt ge mig de i julklapp, klassiskt) får chans att dela säng genom natten. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: