drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Runar.

Kategori: Fejskonst

Min första goodiebag erhöll jag denna afton vid 20:00 ungefär. Den innehöll rökelse som ska lukta apelsin, det gör de inte. De ger mig en lätt huvudvärk och får min mor att hosta intensivt efter att ha besökt min flickgrotta (min brors namn på mitt rum, jag tycker dock att det mest låter som ett namn på en vagina). Ett prov på the crème samt microshadow Vertigo. Själv köpte jag microshadow white på 20% rea! Riktigt nöjd med min fina goodiebag. Ska använde mina vackra nya fejsfärger i morgon innan min jobbintervju. Nervös, men har drogat ner mig för att verkligen kunna sova, så att nervositeten märks knappt. Lite käckt! Så nu hoppas jag på SÖMN och att jag slipper ligga vaken. Jag ska upp mycket tidigare än nödvändigt för att jag ska INTE missa bussen, trots mina vältränade färdigheter på det området. Troligtvis kommer jag att snooza mig i genom den extratiden, alternativt dricka te och stirra in i en vägg lite för länge eller fastna framför spegeln och peta i mitt ansikte på jakt efter något som ska ge mig bra förutsättningar på att bli omtyckt. Trots att svaret inte ligger där. 

Min gran är fin. Min gran gör mig glad och lugn. Hej gran!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: