drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Stänga skåpsluckor.

Kategori: Allmänt

Mina föräldrar har det senaste börjat påpeka en sak; att jag inte stänger skåpsluckor. Jag har faktiskt aldrig tänkt på det innan, men nu ser jag min vistelse i köket ur ett helt nytt perspektiv. Så fort jag har varit där är det som att en stark tornado smygit sig förbi och blåst upp varenda jävla lucka. Med tanke på hur jag uppskattar förbättring hos folk när man påpekar saker som att de ska släcka lampor osv, så tänkte jag att det måste bli en förbättring hos mig i det här! Till en början var jag dock tvungen att gå ut ur köket, för att sedan komma tillbaks in igen för att se luckorna, blottade för världen. Jag har aldrig sett det tidigre. Tänk vad blind man kan vara. Nu tänker jag på det, jag försöker verkligen se till att varenda lucka är stängd när jag lämnar köket. Enligt mig gör jag ett bra jobb, men jag är ju blind så egentligen är det nog min högst icke-blind-för-öppna-skåpsluckor till mor som ska utvärdera mig. 
 
Paint me like one of your french girls.
 
Men inte nu! För att hon sover och jag har ont i magen. Ska kurera mig med min varma vetegris, te och Patrick Jane. SEDAN SKA JAG SOVA.

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Att du inte själv märker det är lite intressant. Jag kan berätta att även jag undgått att notera denna vana, trots upprepade visiter till köket.
    Patrick Jane och te är bot mot all ondska!

    Svar: Det är också intressant. Nu kan du hädanefter förhoppningsvis notera hur jag alltid stänger luckorna!
    Linnea Lidbom

    2012-12-04 | 22:32:23

Kommentera inlägget här: