drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Trillstatistik.

Kategori: Öppna öronen på glänt.

 
Jag älskar namnet Imagine Dragons, det gör mig så glad och rörd. 
 
Fallen, ja, falla det har jag gjort tre gånger på en timme. Jag var ute och gick med min hund och trillade som om det inte fanns en morgondag. Då i mitt sista fall fick jag någonslags flashback; förra året föll jag också som om det inte fanns en morgondag! Därför ska jag nu försöka hålla en trillstatistik. Bara för att verkligen visa på hur intressant min vardag är! 
 
Trillstatistik: 3

Kommentarer

  • Pippi säger:

    Haha, jag håller också på att trilla hela tiden. Förra året lyckades jag dock hålla mig upprät hela vintern, för att sedan bara dagar efter att snön försvunnit halka på gruset. Det kändes ju sådär lagom duktigt.

    Svar: Åh, jag körde några grusfall förra året jag med. När man trodde att det var över så var det ändå inte det.
    Linnea Lidbom

    2012-12-03 | 23:58:52
    Bloggadress: http://pippih.se
  • Vikingahjärta säger:

    Det var väldigt isigt förra året, om jag minns rätt. Jag minns att jag ramlade på en tågperrong, fick ett stort sår på handen och sen ett plåster av en tant på spårvagnen.
    Så allt hopp är inte ute om du trillar - det kan finnas en tant med ett plåster.

    Svar: Jag tycker ändå inte om plåster. Jag tycker om BLOOOD.
    Linnea Lidbom

    2012-12-04 | 22:56:39

Kommentera inlägget här: