drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Vamp.

Kategori: Fejskonst

Sexig vampyr nästa. Jag är ett True Blood fan och just nu tänker jag på Eric Northman och älskar't. Ja, jag drömmer om att bli biten av denna man, jag blir tänd av det. Efter att ha läst om att man kan kalla läppstift/pennor för "vampiga" så insåg jag hur mycket jag tyckte om det ordet. Vamp. Vampigt. Vampyr. Min Vino är en vamp. Därför gjorde jag ett försök till vampyrsmink och ville bli vampig och tänka att om man sätter ett S framför vamp, så blir det svamp. Så jag kan vara svampig och vampig samtidigt, så länge jag har ett extra s i bakfickan. Ja, jag är halvnaken på bilderna. Jag kunde inte komma på något annat som var mer vampigt än halvnakenhet och bröst. Speciellt när man har ett piercat bröst. Jag har dock försökt beskära så att det inte blir allt för porrigt. Men nu har jag massa bilder (fem) på mina vampiga (SVAMPIGA?) bröst på min dator. Living on the edge. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: