drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Bilder

Kategori: Buster

Jag brukade aldrig ta bilder på mig själv. Jag har knappt några bilder överhuvudtaget på mig. Bara till CV och sådant. Nu blir det bilder flera gånger per dag. För att jag har en bloggig blogg och jag tänker att bloggiga bloggar har mycket bilder på en själv. För att det handlar ju om mig. Antar jag. Förutsatt att det överhuvudtaget finns en handling. Nu handlar det om Buster också för att han är söt och sitter som en varm, mjuk klump i mitt knä. Imponerande att jag kan skriva med tanke på att han har sin tass på min arm... Det känns lite skumt i alla fall, det där med ego picsen. Kanske hälsosamt, kanske ohälsosamt. Kanske framkallar cancer. Vad vet jag.

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Jag gillar denna nya trend och röstar för fortsatt ökning i fototagande av Vikingahövdingen.

    2012-11-29 | 16:32:19

Kommentera inlägget här: