drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Hjärtekatt.

Kategori: Obotligt kreativ.

Jag hittade precis min nästan-färdiga hjärtekatt som jag gjorde förra året. Minns inte varför jag inte gjorde klart den med tanke på att det inte är så mycket jobb kvar. Hoppas på att jag ska hitta mig tid och framförallt ork till att göra klart den snart! Den är faktiskt ganska fin, bara det att hittills är den hjärtlös. Det går ju inte rikigt för sig att ha en hjärtlös hjärtekatt, känns som att ha en ostmacka utan ost. Vi har jättegod ost hemma nu föresten, det gör mig alltid så glad. Funderar lite på fabulösa namn till den så länge, inte osten utan katten. Hans-Edgar kanske? Osten kan också få ett namn, eftersom att det är brännvinsost får den heta Märta. 
 
http://hjartekatten.blogspot.se/

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Brännvinsost lät intressant, man kanske borde mata den till små barn och se om önskad intressant effekt uppstår.
    Heja dig med hjärtekatten!

    2012-11-29 | 16:33:14

Kommentera inlägget här: