drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Jag tycker om att bita på växter, bland annat.

Kategori: Fejskonst

Jag älskar att ha olika färger på mina ögonbryn. Idag är dem lila och självklart är UFO glittret med. Jag undrar ite hur länge de kommer att hålla ihop, UFO glittret och ögonbrynen. Ögonbrynen verkar inte jätteavundsjuka på att glittret följer med andra kroppsdelar ibland, jag tror att det är bra. Annars hade de nog aldrig fått sova. Jag har ljusbeigerosa eyeliner, skapad från ögonskugga och mixing liquid. Ska nog ta ock önska mig lite fler färger på mascara! Grön, lila, rosa, blå, turkos. Hoppas bara att de har rejälv med pigment och är bra! Får damp på kassa mascaror och använder oftast mer än en. En som fixar längd, en som fixar separation och en för fylligheten. Nu har jag faktiskt bara en idag, Nouba från min mors jobb, hon jobbar på Medstop. Den är faktiskt jättebra! En ENORM borste som jag alltid råkar kleta omkring med lite för mycket om jag är stressad... Men ändå! Vino kanske gör mina läppar sällskap i kväll. Men hittills har de haft en paus. På dessa bilderna ser man att min high tech lighter vid namn Stardust gör skillnad! Jag har ibland funderat på om den verkligen gör något och tur är väl det. Jag har den alltid under ögonbrynen och som primer om jag använder ögonskugga. Det senaste har jag dock varit mer inne på eyeliner. Jag älskar namnen på smink.

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Det är så fint att de glittriga ögonbrynet (för alltid varandra trogna) och ditt kvälls-snack matchar varandra, det tycker jag verkligen.
    Och tänk så roligt dom som döper sminket måste ha. Det kanske är ett jobb man borde överväga...

    Svar: Det är nåstan så att jag tror att de planerade den matchingen i förväg, lurade in mig i ett rum tillsammans med blomman och visste hur mycket jag tycker om att bita på växter. De börjar bli för smarta...
    Ja, jag tänker att de är lite flummiga. Sitter och kletar med smink och målar sig som militärer ute i fält, sitter i en ring med tända ljus. Och plötsligt öppnar de ögonen och viskar namnet produkten skall tilldelas.
    Linnea Lidbom

    2012-12-04 | 22:23:43

Kommentera inlägget här: