drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Jag vet inte riktigt vad det är jag håller på med.

Kategori: Allmänt

Jaha, så nu hamnade bilderna åt fel håll trots att de inte alls är på fel håll i min dator. Jag är inte skapad för det här. I alla fall. Den extremt vackra läpp pennan som pryder mina läppar heter Vino och kommer från Mac för 170 kr. Jag köpte denna dyra tingest trots att jag inte hade råd. Jag tog från mina flytta-hemifrån-pengar något som är strikt förbjudet. Detta hände igår, idag tappade jag bort pennjäveln. Jag som lider av dampångest, hade redan lite ångest över att jag köpt den trots omständigheterna men jag tyckte om den för mycket för att lida för mycket, men nu går det lite för långt. Kanske är det kombinationen av lite andra smärre miserabla händelser som gör att jag ser min älskling Vino som den som gjorde att saker såg trots allt lite bättre ut, speciellt i en spegel. Innan hemfärden från en mycket välbehövd och rolig filmkväll gick jag på jakt efter min älskade, dessvärre utan resultat. I morgon ska jag bannemig verka smärre galen och leta järnet. Jag hoppas givetvis på att det ska bli en lyckad dektetivrunda. 

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Världens finaste vikingahövding med väldigt fint smink.
    Påminner om vinter och jul, tycker jag.

    2012-11-25 | 02:17:19

Kommentera inlägget här: