drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Mitt ansikte upp och ner.

Kategori: Fejskonst

Detta är så jag ser ut i dag när gravitationen får leka lite extra med mitt ansikte. Mina glittriga ögonbryg gör sin inte till rätta på bild dessvärre men jag kan bara säga att UFO glittret från Make up store och mina ögonbryn har ett väldigt seriöst förhållande. I min sorg över det faktum att Vino inte är med oss längre så har mina läppar fått prydas av Cherry Coke läpp pennan från Make up store. 
 

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Cherry coke är en värdig vikarie, måste jag säga. Inte alls som vackra Vino, men i tomrummet han lämnade gör dom ett bra jobb.
    Och appropå det seriösa förhållandet, undrar om dom har ändrat facebookstatus än. Det är tydligen ett måste i dessa digitala tider.

    2012-11-25 | 17:21:30

Kommentera inlägget här: