drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Nu ska jag sova.

Kategori: Fejskonst

Jag har ticksgäspat hela dagen, min dag började kvart över sju. Eller, den skulle ha gjort det, men jag är flitig med snoozeknappen! Vilket resulterade i att jag kom sent, och med västtrafiks hjälp; ännu senare. Men ändå! Jag kom till skolan på en onsdag för första gången på jag vet inte hur många veckor. Jag är en kämpe! Sov i sex timmar tror jag, ty jag fasade över att gå upp så att jag gick inte och lade mig. Detta är min logik. Det var faktiskt ganska roligt i skolan, hade bild och fick inspiration eller något så att det kändes som att jag faktiskt gjorde något vettigt!
     Mitt fejs har parat ihop sig med deras olika valda partners, vilket innebär att ögonbrynen och ufo-glittret fortfarande är varandra trogna, trots att lite glitter slampade sig med min kind. Vino har ett fast tag om mina läppar! Använde även min åtta år gammal eyeliner för att sega på lite ytterligare på morgonen. Måste erkänna att jag känt av att det har blivit kallare, vilket resulterat i att jag har haft på mig min egenhändigt stickade uggletröja av alpackaull hela dagen. Jag tycker om den. 
 
NEJ, NU SKA JAG SOVA. 

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Vino och dina läppar verkar vara så lyckliga ihop, jag gratulerar till förhållandet!
    Och det ska bli intressant att se om ögonbrynen förlåter glittrets slampande med kinden...

    2012-11-29 | 16:34:49

Kommentera inlägget här: