drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Stolt!

Kategori: Fejskonst

Min bror tyckte att denna bild verkligen fångade min inre personlighet.
 
Idag körde jag i staden. Det var polisbilar överallt. MEN DE VILLE INTE HA MED MIG ATT GÖRA. Jag är stolt. Jag hittade. Jag körde som en gud, och mina händer frös ihjäl, fingrarna blev vita och tappade känseln för att ratten var så djävulskt iskall. Bildlektionen var rolig och jag diggar mitt eget smink. Känns bra! Jag har inte tagit lyckopiller idag för att jag ska testa att dricka och se om det slutar med kaskadspyr eller icke. Spännande! Ja, en dag full av äventyr.
 
Cherry Coke läppenna från Make up store har jag placerat på mina ögonbryn. Sedan har jag vitskimarande eyeliner skapad från mixing liquid och ögonskugga. Jag funderar på att införskaffa white cake liner från Make up store, men läste att den kanske inte är så bra utan krackelerar. Jag ska gå dit och fråga om jag får testa den och se om det händer samma för mig. Vino och jag diggar på tillsammans. 

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Din bror har rätt.

    Oj, betyder detta att ögonbrynen dumpade glittret för Cherry Coke? Kunde dom inte stå ut med slampandet med kinden? Eller kanske det bara är en paus, gemensamt initierat, på grund av intresse för andra kroppsdelar? SÅ MYCKET DRAMA.

    2012-11-29 | 16:39:53

Kommentera inlägget här: