drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

tofffffs.

Kategori: Allmänt

Mitt hår kliar. Min hud kliar. Mest allting kliar. Mitt sticksiga hår mot min känsliga hud driver mig till vansinne då och då. Jag har därför börjat sätta upp det och tror att jag har hamnat i himlen varje gång. Dock ska det självklart finnas en hake, och en haka, det är ju ändå min kropp vi talar om. Denna tofs skapar huvudvärk. Bara för att det är roligt antar jag. Oavsett hur mycket jag försöker sätta den löst så kommer jag tillslut få ta bort den för att jag blir trött och det gör ont. En fin balansgång som egentligen inte är en balansgång, mellan tofs och icketofs. 

Kommentarer

  • Vikingahjärta säger:

    Du kanske ska bara sätta upp halva håret så får du huvudvärk och inte huvudvärk samtidigt, och då tar dom ut varandra!
    Och ja, jag har hört att hakor är en viktig del i ett ansikte.

    2012-11-27 | 18:17:53

Kommentera inlägget här: