drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Ett litet tips.

Kategori: Erfarenhetsryggsäcken.

Jag har varit medlem på en sida som heter askGfK som ger en en liten summa pengar för undersökningar. Jag tycker faktiskt att det är en bra sida. Du behöver få 900poäng för att kunna lösa ut pengarna och du får bara 90kr för det. Trots det så är det ju faktiskt några fler glassar under sommaren så att jag tycker att det är lite småkäckt. Jag har haft lite problem med sidan, fick inte mina poäng och vissa försvann och höll på. Då slutade jag med undersökningarna. Då man får påminnelser hela tiden så mejlade jag ändå till de och berättade om varför jag hade slutat, och nu har de återställt saker och ting så att det jag förlorade och det som försvann har nu uppenbarat sig igen. Mycket bra!

www.askgfk.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: