drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Fejkarsle.

Kategori: Allmänt

GAHHHH! Jag testade ju min nya eyeliner i förrgår. Det var bra när jag tog på den men den försvann fort och kletade och höll på. Testade den igår igen och det var nog anledningen till hela mitt sminks fallering. Idag försökte jag igen och insåg att den faktiskt suger häst balle, plus att jag fick ont i ögonen när jag hade kletat på den. Detta gjorde att jag googlade fram hur en fejk fluidline ser ut. Min är fejk. SÅ JÄVLA FEJK. Jag är stört besviken och har anmält det till tradera och massa. Alldeles för trött för att hålla på med sådant. Men alldeles för envis för att låta bli. Jag får inte tag på hon jag köpte den av men jag har pratat med tradera om hur jag ska göra. Piss på folk som inte går att lita på. Alls. Piss på att jag inte tänker på att folk kanske skickar fejkprodukter. Piss på att jag inte orkar tvätta av mitt smink trots att det gör ont. Jag ska ju göra det. Just nu är jag bara fruktansvärt besviken på mänskligheten. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: