drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Kalla mig William.

Kategori: Fejskonst

Dessvärre fick jag aldrig tillfälle för att fotografera gårdagens sminkning som var liknande denna. Guld vid ögonen precis som här och röda läppar. Röda läppar; ty jag skulle till droppen och kolla om jag skulle få ge blod. Det fick jag inte. Jag blev ledsen. Nej, mina blodvärden var inte tillräckligt höga för att kunna hälla i det i någon annan. Jag skulle komma tillbaka när min psykiska hälsa var bättre, det berodde tydligen på det troligen.
 
På tal om psykisk hälsa så skulle jag på Sci-fi mässan idag, men jag kom inte längre än genom kön, och aldrig in. Det var synd. Dock köpte jag ett babyschampo på Apoteket. Med en kyckling, en apa och en katt på. Det gjorde mig lite muntrare. Bror min flyger sin kos idag, kosen ligger i framtiden på guldheden. Det är en sorg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: