drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Två nya.

Kategori: Fejskonst

Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med dagens fejs. Det roliga är också att jag har testat lumenes BB-cream. Jag köpte den för någon dag sedan. Dels för att det var ett erbjudande på kicks (129 kr istället för 179) men framför allt för att den har SPF 20 vilket gör den jättebra att använda på sommaren. Idag ville jag testa den, inte så att det finns mycket till sol att skydda sig ifrån ändå. Jag tycker nog om den. Jag är väl mest ovan.
 
Den andra nya är min eyeliner. Jag tycker ofta att eyeliner är lite överflödigt när man har massa ögonskugga osv, men jag har blivit lite påverkad av trenden med grafisk eyeliner. Någon som ledde till att jag också ville ha en, så jag köpte en på tradera. Som en hel del annat av mitt smink... Jag drog på den idag mest för att jag blev så nyfiken på att testa den. Tycker faktiskt väldigt mycket om den. Ser fram emot att öva på mina eyelinerskills och blanda vit och svart eyeliner. Det passar bra med mitt läppstiftsnörderi. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: