drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Alla jävla hjärtans dag. <3

Kategori: Fejskonst

Det är så vackert att jag ALLTID glömmer av att tvätta min hand efter att jag har sminkat mig. Jag tenderar att använda den som en palett och ja. Då ser den lite speciell ut efteråt. Jag har aldrig riktigt förstått mig på konceptet "alla hjärtans dag" men jag körde på rött och temalagt för denna kärleksdrypande dag. Jag fick mina nya sminkborstar igår. Jag älskar dem! Kommer nog att lägga upp en bild på dem någon dag. Ha en trevlig hjärtdag, eller otrevlig om du vill lira åt det hållet.

Kommentarer

  • Gelic' nail art säger:

    Men haha du har ju en tokknasrolig blogg! Först var det lite oväntat med ansiktsutrycken som dyker upp då och då men sen insåg jag att det var kutym och sen tyckte jag att det var lite roligt att det var så till skillnad från alla andra bloggar som visar smink. :)

    Svar: Tack! Jo, jag är lite som jag är med det. Tycker att grimaser är så roligt att göra att det finns ingen hejd på mig när det gäller dem! Dock är jag seriös med mitt sminkintresse, haha. :))
    Linnea Lidbom

    2013-02-14 | 14:33:21
    Bloggadress: http://gelicnailart.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: