drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

En ärta är grön och rund, precis som du.

Kategori: Allmänt

Nu har jag oriflames eyebrow kit i min ägo, det blir upp till bevis för den i morgon! Ska troligtvis använda presentkort för att införskaffa en matchande ögonbrynspenna för att kunna skärpa till kanter. Jag vågade mig in i lush idag, jag hyser en viss osäkerthet och rädsla inför den butiken. HAHA. Nej, men den luktar extremt mycket och den enda tingesten jag någonsin köpt där tidigare var en schampoosten som orsakade eskem i min hårbotten, vilket slutade med att jag fick raka av mig mina dåvarande dreadlocks. Nu hade jag läst lite på deras hemsida om något som skulle vara väldigt bra mot finnar och pormaskar (hoppas jag). Det var 50% rea så jag vågade mig på en liten flaska för 40kr. Bruden i butiken försökte sälja på mig hur mycket som helst, men jag var tveksam till pris samt att många av produkterna kliade lite vid applicering på min hand. Det var en dock en icke-kliande-ansiktskräm som jag fick prov på och som jag ska testa. Min nuvarande ansiktskräm jag använder på aftonen för att bota min torra hy har inte riktigt fungerat så bra, mitt fejs har blivit väldigt rött och varmt och även ibland kliat. Lite halvmysigt. Det senaste har jag fått lite utslag eller eksem i ansiktet som jag sitter och kliar på under mina kvällar som evande varelse. Mitt skinn vinter-ballar ur. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: