drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Julklappar.

Kategori: Jul.

Med hjälp av mina julklappspresentkort har jag hittills köpt dessa fina saker! Jag fick med den lustiga lådan från make up store och spenderade en kvart åt att inte förstå hur man kom in i den. På bilden kan vi skåda ett transparent puder från Lumene, det är närmast vitt vilket gör mig lite glad. Ty min hy är för ljus ens för transparenta puder väldigt ofta, de är för mörka de med. Från Viva la diva kommer en glittereyeliner. Penseln jag köpte igår från make up store. Idag åkte jag från staden till Allum för att jag tycker om de som jobbar i make up store där så mycket, för att köpa en röd skugga. East heter den och är egentligen en rouge men fungerar precis som en microshadow och är riktigt stark fin röd! Säkert perfekt för giftiga, blodiga eller vampyraktiga sminkningar. 

Kommentarer

  • Backis säger:

    Jag har sådant puder!! Det är jättebra, men spara klistergrejimojen.. (Kan förklara senare)

    2013-01-07 | 17:24:24

Kommentera inlägget här: