drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Konstutställning.

Kategori: Obotligt kreativ.

 
 
 
 

 
Detta är tre av fyra bilder som jag bidragit med under min bildkurs konstutställning. Två akvareller och två olja, ja det finns en olja till, men den fick jag ingen bra bild på. Fågelmannen som han heter, eller trutmannen. Jag skrev fågelmannen på baksidan av målningen, han är i alla fall snart såld. Jag ska ringa Roland idag eller i morgon och prata pris och bestämma när han ska få den. Jag är så glad över hela grejen. Jag var glad över att få chansen att ställa ut på en annan plats än skolan man går på. Min första "riktiga" om en gemensamma utställning, och någon vill köpa min tavla. Otroligt.

Kommentarer

  • Bilg säger:

    ÅÅÅÅÅH, vad nice! :O

    2013-01-18 | 17:16:41

Kommentera inlägget här: