drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Locobase repair.

Kategori: Experiment.

Till mina sminkningar med innehåll av skimmer så använder jag high tech lightern stardust till primer. Dock fungerar det inte lika bra med matta skuggor, då det inte blir speciellt matt. Skimret verkar ha för mycket styrka så att även matt blir skimrigt. Detta är inget jag föredrar, matt ska vara matt. I min fattighet och längtan att ändå använda min nya matta palett testade jag locobase repair på ögonlocken. Det är en fet kräm och jag tänkte att det borde ju fastna på det. Minsann, det fungerar riktigt bra! Kanske att färgerna skulle få ytterligare lite mer styrka av en "riktig" primer. Det är något jag ska testa när jag har råd. Dock måste jag säga att detta fungerar, väl. Till och med nu, när hela dagen har gått så ser sminket ut som att det är hyfsat nygjort! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: