drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Mjukt och fint.

Kategori: Fejskonst

Ja, jo. Okejdå. Jag är en aning kär i min matte eye palett från Too faced. Jag tycker mycket om denna sminkning som är helt från den. Eller okejdå. Nej, min kära MUS MS white har också joinat partyt. Och min vita cake eyeliner från MUS. Som jag inte kan påstå att jag är proffs på att applicera. Övning ger färdighet! Min färdighet är dock ej kommen. Jag är riktigt sugen på att köpa ett ljusare läppstift i korall/persika eller något färg. Samt då ett par riktigt vampiga. Det som är när jag har på mig läppstift är ju detta med påfyllningsproceduren. Jag tycker om att utföra den, men man ser förjädra fåfäng ut där man sitter och med spegel i handen och läppenna/stift i andra. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: