drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Regnbåge i Disney on ice's ära.

Kategori: Fejskonst

 
Den här bilden får mig att tycka att jag ser ut som en Who. 
 

Jag körde på regnbågsögon idag. Jag drabbades av en förvåning över att jag faktiskt hade färger nog för ändamålet, det enda som saknades var rött, men jag använde mig istället av en röd läppenna. Dock kommer jag nog snarast inhandla en röd skugga för att kunna leka giftig. När jag var på make up store och införskaffade mig en bra uttoningspensel fick jag beröm för min sminkning av hon som arbetar där, även när jag gick in på the body shop. Det gjorde mig helt fantastiskt glad! Tänka sig. Man kan skymta Simba som pryder min tröja, ty det ska banne mig vara Disney på Disney on ice!
Photoshop is back. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: