drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Tea tree water.

Kategori: Erfarenhetsryggsäcken.

Nu har jag använt tea tree water från Lush ett tag. Jag måste säga att det är en synbar skillnad på min hy. Jag har inte alls lika mycket finnar eller småpluppar, pormaskar finns kvar men inte på samma sätt som tidigare. Jag diggar den! Den luktar väldigt gott också, inte alls mycket men det är en mysig doft. Jag rekommenderar! 

Nu på kvällen testade jag även att göra egen läppskrubb. En liten klick hounung och socker, gnugga omkring på läpparna en stund och nu är de väldigt lena. Känns inte lika torra heller, hounung ska tydligen vara bra för läpparna. Synd att man inte har någon att gnugga läpp med nu då. Jag får gnugga dem mot varandra istället. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: