drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Tradera rage.

Kategori: Allmänt

Jag blir en aning pissigt sur ibland. När det är mindre än en minut kvar och folk plötsligt beslutar sig för att det är dags att buda. När det har varit helt dött på den fronten tidigare. Ibland tänker jag att det är ägaren som vill ha ett högre pris för produkten. Nu började jag på 150 (+30 i frakt) för too faced matte eyeshadow palette, en palett jag har velat ha riktigt länge men som jag har funnit varit för dyr för min del. Nu fanns den äntligen på tradera och jag har bevakat den sedan tidernas begynnelse för att se om det är många som budar på den. Inte en själ. Trots det slutade det på 200kr (+30 frakt) för att någon röv budade i sista minut. VIlket gjorde att jag blev ilsk och budade högre än den bajsen. Det blev visserligen bara femtio kronor mer än utropspriset, och 130 kr mindre än att köpa den från en affär. Jag tänker dock på att det hade säkert kunna ha slutat betydligt högre än så, eftersom att min hjärna bara gjorde. Nej, nu ska jag chilla på tradera. Jag har inte råd med detta sista-minuten/sekunden-rage. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: