drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Viva la Diva: Disco.

Kategori: Allmänt

Idag använde jag glittereyelinern Disco från Viva la Diva, den hade så tjusigt glittrande och färgskimmrande glitter som gör mig glad. Jag blev inte lika glad när den efter halva dagen lossnade. Ja, limmet tillsammans med allt glitter ville förflytta sitt disco någon annanstans. I samlad trupp hamnade de mellan mina fingrar som en lång, smal och platt glittermask. Det som också blev innan den helt avlägsnade sig från min hud var att det halvlossade i ändarna så att det blev vitt och såg inte alls vackert ut. Inget jag kommer att köpa igen! Dock kommer jag säkerligen använda slut på den, men på andra sätt och se om det blir samma sak då.

Kommentarer

  • Johanna (Jolimas sminkblogg) säger:

    Så himla tråkigt när det blir så! Jag har en glittereyeliner därifrån som det blir precis samma sak med.

    Svar: Ja, det går ju tokfort också. Efter bara ett par timmar är det fult. Jag ska faktiskt gå tillbaka med min och be om pengarna tillbaka för att det går ju inte ens att använda den...
    Linnea Lidbom

    2013-01-09 | 15:20:02
    Bloggadress: http://jolimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: