drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Ge blod.

Kategori: Experiment.

Jag har nog alltid tänkt att jag ska bli blodgivare. Kanske är det för att min mor var det när jag var yngre (sedan fick hon sluta på grund av någonting som jag inte minns). På grund utav flitigt piercande och tatuerande har jag tidigare inte fått ge blod. Nu har jag anmält mig på geblod.se trots att jag inte ens vet om jag får ge blod, det får jag väl höra med de. Jag går ju trots allt på flera tabletter. Egentligen är jag jätterädd för blodprov och liknande då jag har väldigt dåliga erfarenheter av det. Så detta är nästan mest som en utmaning för mig själv. Ty jag tycker inte om att vara rädd för saker, så då får jag väl göra något åt saken. Tills det att jag slutar vara rädd. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: