drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Censur.

Kategori: Obotligt kreativ.

Jag har inte målat, ritat, eller någonting liknande på för länge. Ack som jag har saknat det. Det har varit strul med målarrummets privathet. Nu satte jag mig halvnaken framför spegeln i mitt rum och målade lite kroki av mig själv. Jag har länge velat göra det men det är lite läskig att sitta naken och måla av sig själv med föräldrar som spökar omkring. Det fick bli halvnaket. Trots att halva universum redan har sett mina (egentligen bara mitt ena, det piercade) bröst så tyckte jag att censur var på sin plats. Vet inte riktigt varför jag ens lägger ut detta. Jag fick även för mig att jag skulle använda mig av en stomp(!) det har jag inte gjort på flera, flera år. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: