drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

I can go out, *cough, cough*, I'm not sick.

Kategori: Erfarenhetsryggsäcken.

Jag har gått omkring med en svullen halvmandel och ilskna lungor hela förra veckan. Trots det envisades jag med att jag inte alls var sjuk och att jag självklart skulle med ut i skogen drygt ett dygn. Visst, jag hade ont i lungorna och i huvudet och jag hostade. Som den viking jag är så gav jag inte upp. Fick hjälp när lungorna hatade mig som mest vilket var skönt.

I natt hostade jag precis HELA natten. Mor kom in med hostmedicin. Det hjälpte inte. Tidigt på morgonen grät jag för att jag hade så fruktansvärt ont i min axel och i magen. Varken jag eller mor har fått mycket till sömn. Så det är det som händer när man går ut i skogen ändå. Värt får jag ändå säga. Det värsta var att mor inte fick sova... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: