drakmustasch.blogg.se

Skrivet av en vikingahövding.

Shimmy shimmy.

Kategori: Allmänt


Detta är en glittersak. Hur man fångar glitter på bild räknade jag inte ut idag. Men den är glittrig. Ack så vacker. Nu till halvnakna sommardagar har jag känt det uppenbara: kroppsglitter hell yes. Många tycker tydligen istället: bronzer hell yes. Jag känner mest: bronzer hell no. Jag har väl inte riktigt fått kläm på den där grejen med folk som finner en dragning till fejkbränna. Visst, är man brun och drar på sig den andra varianten av "Shimmy shimmy" som är mer bronzerlik men med glitter och glöd kan jag förstå det lite. Dock när man är blek som en albinosäl känns det så fel. Denna glittertingest ger ett älvlikt glitter. Jag hoppas, att det sitter där det ska. Hela dagen, och inte finner det lustigt att trilla av med en gång. Den luktar lite mys med vanilj och den gör huden lite mysigt mjuk. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: